יום ראשון, 10 ביוני 2012

חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק וחם עם תפו"א ובטטה

                 גילי שהיתה פעם שפית בהתהוות והיום היא בשלנית נהדרת

  החומרים :
 2 פרפרי חזה עוף חתוכים בגודל ביס
 4 כפות טריאקי
 2 רוטב סויה
  משרים יחד לחצי שעה עטוף בניילון נצמד .
  אני הוספתי את כוס הצ'ילי מלקראת הסוף גם במרינדה .
  
   2 בצלים חתוכים לחצי ולפרוסות -
   2 תפוחי אדמה בינוניים
   2 בטטות 
   1 כוס צ'לי מתוק ( כאמור אני הוספתי למרינדה )
    שומשום , קשיו או בוטנים לקישוט .


    אופן ההכנה : חותכים את הבטטות ותפוחי האדמה
    לקוביות  מסדרים בתבנית  מרופדת בניר אפיה
    ומזרזפים עליהם מעט שמן
     מחממים את התנור ל180 מע' ואופים את הבטטות
     ואת תפוחי האדמה מערבבים מפעם לפעם בעדינות
     עד שהקוביות מזהיבות יפה . כ ( דקות  )
     בנתיים   חותכים את הבצל ומטגנים בסיר עד שקיפות
     כשהבצל מעט שקוף מוסיפים את החתיכות מהמרינדה
     מערבבים בעדינות ומבשלים יחד כ20 דקות 
                        

                           
         מוסיפים את הרוטב ההשריה ואת הקוביות תפו"א והבטטה 
         ( אני הוספתי את כל המרינדה וערבבתי בעדינות )
                 
               


              מבשלים יחד עוד כ5 דקות ומגישים חם עם שומשום
               או בוטנים או קשיו אני הוספתי עם קשיו גרוס .
             
                                       


    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה