יום רביעי, 3 באפריל 2019

תבשיל בשר עם תפוחי אדמה ופטריות מהיר .

                                           
                                       


תבשיל מהיר של בשר תפוחי אדמה ופטריות .
המתכון :
בערך 1/2 כתף בקר מבושלת בסיר לחץ בערך 50 דקות  ( הערה לבשל כתף בקר שלמה לקרר אותה לפרוס
לפרוסות די עבות ולהקפיא בשתי שקיות רוכסן 
לכל צורך במקפיא לתבשיל הזה להפשיר 1/2 מהכתף ולחתוך לקוביות די גדולות את פרוסות הבשר המבושלות .
 או לתבשיל הזה ניתן להשתמש בבשר צלעות ( 1 ק"ג מס' 2 חתוך לקוביות כמו לגולש ואותו דבר לקרר היטב ולהקפיא בשקיות רוכסן לכל צורך )
אני מתבלת את מי הבישול ( לפני בישול הבשר ולפני שאני סוגרת את סיר הלחץ ) בשני בצלים בגודל בינוני חתוכים כימעט עד הסוף באמצע , בטיפת כורכום ופלפל שחור מקפיאה במיכלי קוביות קרח את מי הבישול ותמיד יש לי במקפיא במקום להוסיף אבקות למינהן .
לחוד אני מבשלת כששה תפוחי אדמה אדומים קלופים רחוצים וחתוכים לקוביות מבשלת עד שהקוביות כמעט רכות ומסננת את מי הבישול .
חותכת שלוש סלסלות של פטריות שמפניון לרבעים .
אופן ההכנה :
בסוטאז' גדול אני מחממת יחד את הבשר המבושל וחתוך לקוביות ומוסיפה כוס מים רותחים מוסיפה את תפוחי האדמה עם עוד כוס מים רותחים .
ומוסיפה פלפל שחור ומלח ומערבבת בעדינות עם 6 קוביות בשר קפואות ( כמו שכתוב למעלה )
מוסיפה לאחר כמה דקות את הפטריות ולאחר כשלוש דקות אני לוקחת כמות של פטריות כסלסלה וחצי מהתבשיל עם קצת ממי הבישול לכלי .
וכאן בא טוויסט בעלילה כשהפטריות בכלי עם מעט מנוזלי הבישול ונטחן עם מקל בלנדר ( הכל יהיה בתמונות )
נוסיף את זה בחזרה לתבשיל זה אמור להסמיך אותו
ולתת לו עוד טעם .
( עוד טיפ אני מחזיקה במקפיא צנצנת כזאת ומוסיפה לתבשילים ממנה זה אמור להחליף את הרטבים הקנויים )
אני מבשלת ממש עוד כמה דקות אם צריך מוסיפה עוד כוס מים רותחים שיהיה רוטב טוב לתבשיל ובשלב הזה מוסיפה מלח לפי הטעם ( טועמת ) .
ערבוב ממש עדין עדין וזה מוכן להגשה ניתן לשמור במקרר כארבעה ימים .
( עוד הערה אפשר להתחיל את התבשיל בטיגון קל של שלושה בצלים חתוכים לפרוסות ומטוגנים עד הזהבה ואז להוסיף את שאר הדברים אני לא הכנתי עם בצלים הפעם )









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה