יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

מנה ראשונה פטריות שמפניון בעלה סיגר

רעיון שלי שהתקבל בברכה בהרבה 
בתי אב .


     

       המתכון :

                                   פטריות שמפניון בבצל קצוץ מטוגן לזהוב

                                   לטגן ולערבב עד צבע זהוב יפה . 


                     להוסיף לקראת סוף הטיגון פש"ג ומלח ולכבות את האש ולהניח להתקרר


          

                    לרסס בספרי שמן קלות תבניות מסוג דומה למנג'טים/עטרות נייר 

                        כסף חד פעמיות  ולרפד לתוכן עלה סיגר ( השתמשתי בעלים של חמים                 

                        וטעים  אני מעדיפה אותם בגלל הקוטר היותר גדול ) להניח שתי                              כפות גדושות המלית על הסיגר .


                לקפל יפה את העיגול כלפי פנים כמו בתמונה ולנעוץ קיסם  או שניים שיחזיק             

                             
   כך הגביעונים נכנסו  לאפיה עם זרזיף של התזת שמן  לאפות עם הקיסמים


       
                      לאפות 8, 7 , דקות לא יותר - בתנור מחומם מראש על  חום 160 מעלות
                      ולשלוף בעזרת הקיסמים - להוציא את הקיסמים ולהגיש חם    עם רוטב
                      פטריות .

                                                 

4 תגובות:

  1. רעיון נפלא. נראה כל כך יפה וטעים.
    תמר,שנה טובה ומתוקה לך ולמשפחתך
    רויטל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רויטל - כייף לי שאת מציצה לכאן .
      שנת עשיה מבורכת במטבח .
      לך ולכל מי שאת אוהבת
      שנת אושר מתיקות ושמחה .

      מחק
  2. רעיון באמת נהדר. אני הייתי שמחה מאדדדדדדדדד לאכול דבר כזה למנה ראשונה, וכפי שאני מכירה את עצמי אז גם למנה שניה (חחחח)
    זה פשוט טעים!:)
    שנה מתוקה שתהיה לך עם הרבה הנאה בבישול ואפייה

    השבמחק
    תשובות
    1. מתכון שהוא באמת קלי קלות ....
      אני הייתי שמחה ללמוד להכין את החלות
      המופלאות שלך .
      שנה נהדרת מלאה בעשיה לך ולבן זוגך
      ותודה רבה לך .

      מחק